my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Saturday 28 January 2012

rase besalah :'(

Hey uOllz .

gedik siott .

hm .
td baru aku selongkar blogg baru diaa .
sape diaa ?

NurulAinNajihah .
hm .

bilaa bace jee .
rase sebesalah mulaa dtg .
hmm . 

Aku dah mulaa rase nak kau balek .
tp ,
Aku dah ade nads .

Aku syang nads .

Bia kau rase , 
ape yang aku rase ,
bilaa aku tahu kau still kontek dengan Kamil .

mesti sekarang kau rase saket hati kan ??
mcm tuu lahh rase aku dulu .
Mesti kau rase hilang orang yang paling bemakne dalam idop kau kann . ??
mcm tuu lahh rase aku dulu .

Time kau kontek2 dengann kamil dulu ,
Ade kau pk aku ?
konpem TAKDE !
Tuu sebab kau lupaa janji kau .

hm . . 
Kalau kau rase nak tgu aku ,
kau tguu laah ..
Tp tak bemakne aku nak balek dengan kau .

Aku mintak maaf sgt2 sebab tak bolehh tunai janji aku dekat kauu dulu .

masalah nii dah selesai ,
better kau cari yang lain ,
kau lupakan jee aku .
okayy sayang ?

Takde ape dekat aku ni .
just buat kau saket hati jee .
sebab aku ,
kau gaduh dengan member2 kau semuaa .

hm . 
Better kau lupaa je dekat aku .
Pasal blogg ni ,
Aku takkan delete satu pun .

bilaa kau rindu moment kitaa dulu ,
kau tengok k .
kau pegang kan paswod aku ??
jage elok2 .

Hm .. 
Insyaallah ,
suatu harii t ,
kitaa dapat balek besame .
aminn .
tp ,

kau jangan tunggu aku .
sebab aku taknak hancurkan harapan nads .
sebab aku sayang diaa .
same macam kau sayang kamil dulu .
kau suruh aku lupaakan kau kan .
Aku buat .
same macam sekarang .
aku nak kau buat bnde yang same k .
maaf . . 

*bnde yang jadi sekarang ni , takde kene mengene dengan nads k .

just silly mistake antare kitaa .

maaf sekali lagi aku nak cakap kat kau .

jage diri kau .
kalau tak sehat , 
makan ubat cepat .
jangan makan nasi banyak sangat .
kang jd macam **************
hahaha .

Hope bolee terimaa bilaa aku takde dalam hidup kau .
I'm not perfect to you . 

"kitaa bukanlah penting sangat untuk berada dalam hidup orang yang pentig dalam hidup kitaa"

soriee Jiee .

Kbaii .
P/s : still act u as my ex , and my frend . 
still act ur family as my family (:

assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment