my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Monday, 5 December 2011

VC !

hai !
salam semua !
ari tu kan ,
arie , ade VC ngn sowang dakk ni .
haha !
first time tengok muka dia .
summpaaahhhh comel gilak !
die byk kali nak VC ngn arie ,
tp arie je taknak .
ari tu tah macam mane mood baik pulak .
:D
muke dia . fuhh !
gile ahh .
comelnyeee !

ye !
macam itu .
:)

time arie VC ngn die , die asyik senyum je .
ahh !
summpahh comel gila lah .
tak terkate ..
hm ,
arie nak tengok die senyum je selalu .
taknak tengok die sedih sedih .
:(
arie cube buat die epi selalu 

takan pernah benti buat die epi !
:D
oke lah .
hope dpt VC same die lagi .
baii semua .
salam.
:D

:'(

eyt semua !
huhu . 
senang gile ati dapat gayod dengan die .
rindu dengan sore die .
tak tidur arie , asyik denga sore die je .
arie ade rekod sore die kat dalam mp3 arie .
tiap2 malam arie denga .
huhu !
tp ,
td die cakap , soh lupekan die .
aku cakap lah kat die ,
"gila ke !"
hm ,
terpakse lah aku buat ape yang dia nak .
aku pun taknak pakse die untuk kawan dengan aku .
:D
yang penting kau epi ye !
haha ,
tiap kali die merajuk kan ,
teruk siot !
haha ,
aku suka suruh die nyanyi lagu 
AISHITERU !

huhu .
harap boleh gayud ngn kau lagi ye .
k lah ..
baiii ...
:D
SALAM .