my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Friday, 3 February 2012

Go on :)

Assalamualaikum :)

hey semuaa .

hm .

Rase hilang jie tuu dah takde .


sebab , 
diaa pun dah ade yang lain .
better lupakan dia .

malas nak egt pasal dia lagi .

Bia pi diaa dengan budak tuu .
Aku tak berape kenal sangat dengan dia tuu .

Jie cakap ,
dia budak banting .

ADE AKU KESAH ?

Aku hepi dengan hidup aku sekarang !

Aku nak lupakan kau .

Aku pun nak kau lupakan aku .

takyah kontek aku lagi .
aku pun malas kontek kau lagi .
hope kau hepi dengan hidup kau .


Aku dah taknak balek kat kau .
sebab kau penah ckp .

"bukan aku nak dekat arie , arie yang tehegeh2 nak dengan aku"

ayat kau kan ??

Aku sentiase egt ayat tuu . 


baru bape hari aku tinggalkan kau ,
dah ade pengganti ,

Dulu bukan main dengan janji kau .

Lupakan je lahh pasal janji kau tuu .
Go On dengan budak banting kau tuu .

Aku tak batak !

Aku hepi dengan hidup aku sekarang .

Lupakan je aku  k .







Kbaiii .
salam


No comments:

Post a Comment