my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Saturday 28 January 2012

bilaa rindu diaa :)

hey dude !
haha .

Rindu same diaa lahh .
hm ..
bilaa text diaa jee .

macam2 alasan kua .

tp ,
Aku kerap gilaa gaduh dengan si Pendek tuu !

entah ape silap aku pun tak tahu .
yelahh .
untung diaa ade abg .
abg angkat dah abes sekolahh .

nak sebut name ?
tak yahh lahh .

Kang ,
tak pasal2 .
kenaa tempik 
hahhaa. 

As ussually ,
bilaa rinduu diaa ,
Aku tengok gamba diaa .
belambak dalam lappy aku .

bilaa dekat asrama ,
ade dalam loker aku .
aku tampal .
Rindu jee ,
tengok .
hehehe .

maklum lahh .
Sayang diaa .

Okayy tutup pasal tuu !

Aku rindu kau Pendek !!!!!!!

bilaa rindu kau ,
aku denga sore kau ,
aku rekod dalam mp3 aku .
hehehe .
maaf .

tak lupaa ,
denga lagu kitaa ,


jyeeaahh !!

okayy lahh .

nak gayut dengan diaa .


kbaii .
tidorr elok2 .
esok aku balek asrama tau .

kbaii sayang !
muuuahhhhhxx !


No comments:

Post a Comment