my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Thursday 26 January 2012

Anak cikgu Leman :)

hey !

erghh .
ape punya entry daaa .

sape yee Anak cikgu leman ni .

diaa = Jie .
yee .

Aku nak diaaa balek . 
cumaa malas nak cakap same diaa .
biaa diaa rase hikang aku sikit .
biaaa dia rase ape aku rasse time kapel dengan diaa dulu ,
diaa g dengan laki lain .
macam tuu laah rase aku .


hm .
sayang ,
aku bukan taknak balek dekat kau 
aku nak jee .
nak sangat .

sekarang tepulang kat kau .
kalau dengan aku .
macam2 kau tak bolee buat .


Memang bilaa dengan aku ,
kau akan rase tekongkong rite ?

aku buat macam tuu ,
sebab aku sayang kau .
maybe ,
bilaa aku buat macam tuuh ,
kau panas , o saket hati dengan aku kan ?

sukaa hati kau lahh .
untuk kebaikan kau jugakk .

sekarang tepulang kat kau .
kalau kau rase selesa dengan hidup kau sekarang ,
go on .
Tanpe aku .

hm . 
kalau kau nak teruskan dengan aku,
dipersilaakan .
tp ,
Aku tak janji dengan kau ,
aku bolee hepikan kau macam dulu ,
Aku tak berani janji .
:)
tp .
aku cubaaa k .

nd ,
bilaa kau dengan aku ,
pliss ,
jangan kontek lagi same KAMIL 
tuu jee .
easy rite .
tolong lupakan diaa .

okaay ?
kalau boleeh ,
takpelaah .
kalau tak bolee ,
hm . . 
teserah kat kau laah .

okkaay lahh .
kbaii .

AJ ! 







LoveU ! 





































































































































































































































































No comments:

Post a Comment