my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Thursday, 26 January 2012

Mane satu nii ??

hey !
hm ..

mane satu ekh .
hm .
Nak dengan diaa balek ke ,
nak dengan Nads .

kalau aku pegi dengan Nads ,

Takkan aku nak biaa kan diaa sorang2 . 
hm . 
aku dah janji dengan diaa , 
taknak biaakn diaa sorang2 .

macam mane nii ?
kalau aku balek dekat diaa .
aku taknak jadi ,

"SPENDER BASAH"
balek .
hm . . 

Time kapel dengan diaa dulu ,
macam2 jadi kat aku .
dahh banyak besaba laah dengan diaa .
Aku taknak jd darah tinggi .
disebabkan diaa je .

Time dengan diia dulu .
diaa mane ade nak layan aku sangat .
tp , 
nape sekarang baru diaa ,
beriya2 nak aku balek .
hm . . 

kalau kau sekadar nak buat aku saket ati balek ,
bek lupaakn jee niat kau tuu ekh ,

ergghh !
macam mane nii .
nak terimaa balek ke tak .
risau laah .
kang aku dah terima diaa ,
dia wat hal ,
Aku saket hati .
Dah lah dengan diaa , 
asyek break jee .

Adusssshhh !
Complicated bangeettt !!!

Aku taknak saket hati lagii .
Aduss .
tp aku perlukan diaa doee .

ergh !
Taknakk dicop as, 
"KAWAN MAKAN KAWAN"

Aku taknak bilaaa aku dengan diaa ,
diaa layan Si Lancaau2 tu lagi .
Aku cepat jelees .
aku takut diaa tak boleeeh terimaa aku lagi jee .
Adushhh !
Gi mana niii ! 

Runsing , runsing ......

Better diam ,
kalau diaa rasa nak ,
dia datang !


Jyeah !
Good idea maa .
dok diaam .
Kunci pintu hati .

ergh h h .
okayy .
aku buat maccam tuu .
hehehe .

Jadi macam artis sikit .
HOT .

HAHAAHHA !



Okayylaahh .
kbaii .




AAAHHH !!

POning dahh sampaiiii !!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment