my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Wednesday 25 January 2012

rindu , tengok gamba diaa :)

asalamualaikum 

haii .
pe kaba ??
harap baik2 jee .

hm . . 
entry kali ni pasal rindu diaa lagi .
hm .

memang rinduu pun .
rindu time kapel dengan diaa dulu .
rindu die panggil aku 'yunk'
panggil aku 'atok'
rindu diaa kol aku sampai ke pagi .
rindu msj diaa .
rindu diaa kate 'iLoveU'
rindu cerita diaa .

hm . . 
senang citaa ,
rindu semua sweet moment aku dengan diaa ,



:)


we ! 



HAHA !



miss shee !!!


salah letak ..
haha .
Sebenanye ,
AJ .
:)


:)


buruk ....
:)


erghh!
nak macam duluu !
:')



AJ Forever n ever !





ya allah ,
walaupun kami dah tak macam dulu lagii ,
kau selamatkanlahh si diaa serta keluarganye .
dari balak bencane ,

tabahkan ati diaa ,
untuk menempuh segale ujian , dugaan yang kau beri .
sehatkanlaah tubuh badan diaa .
moge diaa sehat selalu .
aminnn ..
:)

Satu je yang aku nk sangat !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aku Nak Dia Balek .
Dalam Hidup Aku .


kbaii

No comments:

Post a Comment