my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Friday, 20 January 2012

aku nak kau balek ! :')

----------
asalamualaikum
----------
hm .
entry memang tak boleh belah ann ??
haha .

kalau tak suke nengok , belah .. 
jgn nak nyebok kat blogg nie . 

maap kasar ...
:)

hm ..

mesti tertanye2 kan nak sape balek ..
hahaha .
arie nak die leee .

diee ??
takkan tak kenal ..

xoxoxoxoxo
my baby bo0 le .
xoxoxoxoxo

gaduh ngn dia .
then , kiteorang break .
sume salah aku .
sepatutnye , aku tk masok line dieorang dr awal .
kan dah susah ..

'kawan makan kawan'
selalu denga kat telinga aku ni ..
because of , 
member aku ,..

dulu die ngn my babybo0 tu .
.
mybe sbb aku , dieorang break .

hm ...

terus terang aku ckp .
aku nak KAU balek dalam idop aku lah pendek !

hm ..
tp ..
konpem kau tk boleh time aku lagi ..
hm ,.,.,

i'm so soriee ye sayang .

dulu kau janji ngn aku .
kau dah tknk msj , o kontek K lagi kan .
tp ,
mane jnji kau ?

dulu kau suruh aku tgglkan anon .
stop msj ngn die , 
kol sume tk boleh .
tp ...
nape kau pulak yang buat ?

tak boleh la cmni sayang ku .

siyes ,. 
aku jeles bile kau ngn orang lain .
tp ,
saje malas nak tunjuk .

dah byk kali nangis sbb kau je ...
malas nak tunjuk .. 

hm  ..
"bia badan milik orang , asalkn hati tetap milik kau"

okay lah ..
kbaii .. 

No comments:

Post a Comment