my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Thursday, 8 December 2011

DAMN !

haii !
salam semua !
DAMN ?
tak masal aku mencarut pulak .
tak masal ?
hahaha .
INDON .
aahhh !
ape ni ! mengarut je kau ni arie .
:D
hm ,
kali ni ,
arie nak cite kat kau orang semua ,
cm nii ,
arie lame gile tunggu sesorang ni nak online ,
tapi tak online2 jugak ,
dr pagi sampai malam arie tunggu .
penatt sudah ..
:'(



fuh !
sampai cam tu sekali !
:D
hahahaahaha !

rupe2 nye ,
dia baru nak bagitau arie ,
yang "DIE" pegi kL
teruk betul ,
puas arie tunggu die ,
huhh !
:(

nak harap die kol ,
mang tak dapat lah 
huhu !
arie je selalu kol "DIE"
:D
takpe ,
arie kan baik !
(puji diri sendiri) :P
hahaha .
oke lah .
kpd si "DIE"
jage diri kau kat sane ye !
kau saket , siap kau .
jgnn makan aiskem ,
sore kau dah macam , 
_____________
bhaahahaha !

oke lah ,
hope kau oke , oke je kat sane ,
aminn ~
k lah ,
nak tidur ,
kbaiii .
tak dpt denga sore kau !
ahhh !
:'(
baii
salam .

No comments:

Post a Comment