my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Thursday 8 December 2011

cabaran aku !

hai semua !
fuh !
cabaran ?
yee ! 
tu semua untuk tahun depan .
dengan masalah kat sekolah lagi ,
masalah PMR lagi .
aduh !
arie nak seseorang denga masalah arie !
tp , .,.
mane orang tuu !
:'(
tak penah ade .
yang die tahu ,
M , M ,M , !
arghhh !
kalau parent aku tahu masalah aku kat sekolah 
konpem dieorang kecewe ngn aku !
aku ni ,
bodoh sgt !
nape lah aku tak pk due tige kali nak buat mnde tu .
ya allah !
bukak je sekolah dah ade masalah ,
teruk !
aku mang teruk !
sekarang ,
tak de sape nak dengar aku punye cite ,
termasuk DIE .
hm ,
takpe lah .
"BERANI BUAT BERANI TANGGUNG"
hm ,
rase macam nak bunuh diri je sekarang ni .
satu , satu masalah dtg !
die tak penah nak tanye masalah aku .
aku je yang nak kene tahu masalah die .
aku , aku , aku !
sumpah sedih kalau jd aku ni .
aku dah down GILE BABI !
hm ,
kalau aku dah takde nanti 
jangan cari tau .
kau orang sedekah kan lah ape yang patut kat aku .
rase nak bunuh diri je skg ni .
mane pisau !
pisau , pisau , pisau !
arghhhhhhhhhh !

aku dah DOWN !
aku cuma nak ade sesorang tok support aku waktu , waktu macam nie !
tp ,,,
die ?
haaaa !!
dah lah. 
aku dah luah semua nye kat sini .
hm ,
sape bace blog ni .
doakan aku selamat ,
:D 
mekaseh bebayk !
untuk AZLINA !
mekaseh sbb temankan aku ,
sudi denga cite aku .
kau member yang terbaik penah aku jumpa .
untuk NURULAINNAJIHAH !
aku SAYANG kau !
mmmuuuaaaahhh !

k lah 
sampai sini je 
:'(
salam semua .
doakn aku ye 
:D
salam .


No comments:

Post a Comment