my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Thursday 15 December 2011

ade orang nak kau balek ! :)

hey !
# salam semua #
hm .,
td , arie ade bukak blog DIE 
hm .,
entry die ,
: TERIME KASEH :
hm ,
egtkan pasal ape lah tadi .
rupenye ,
ade sesorang ,
nak DIE balek ,
hm .,
maybe aku tahu sape orang die tuu ,
hm ,
kpd DIE 
suke hati kau lah ,
aku dah agak .
kau memang tak dapat nak lupekan die ,
so , pegi je lah , lupekan je aku k ,
jgn sie2kan peluang yang ade .;)
peluang tu hanye datang sekali .
haha .
bak kate izreen lah . 
huhuhu .
hm ,

aku taknak pakse kau untuk sayang aku .
k .
aku just nak kau epi same mamat tu je .
" melepaskan sesorang yang kite sayang , kpd orang yang die sayang ade lah sebuah erti cinta "
 > jiwang <
-.- ..

papepon  aku ikut je ape keputusan kau .
aku nak kau epi ,
walaupun aku tak epi .
:P

k ,
kpd mamat tu ,
kalau kau dah dpt die ,
jage lah die ,
mcm KUCING kau ,
yang kau hebohkan tuu :D

egt !
jangan buat die nangis ,
jgn jd macam ,
AKU .
selalu buat die nangis je .
:)
oke lah .
hope kau dpt jd ,
TEMAN HIDUP DIE ,

kbaii .

No comments:

Post a Comment