my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Tuesday, 20 December 2011

kene hamun :'(

hai !
:: asalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh ::
   
haha .
entry aku ,
kene hamun .
dekat sape ?
dengan sape ?
dimane ?
haaa .


sume nak tahu . sebok jee .
hee .. 


mcm ni ,
semalam aku pegi KIARA SQUARE ,
jalan2 ngn member aku ,


pastu ,
aku g lah satu kedai ni ,,
nak beli @#!#@ .


haa .
terserempak lah ngn seorang pemude ni .
aku beratur belakang die ,
die ngah bayar barang die,


pastu ,
aku usha lah die beli pe .
haaa . 
die beli @#$@#$@ ,
aku kat belakang , asyek tergelak2 je .

sekali , die pandang belakang ,
die dah nak blahh time tuu ,
aku usha muke die ,
aku nengok ,
mcm pernah aku nampak muke die ,
sebijiik macam jiran aku,
kang kalau aku tegur , salah orang malu pulak ,


aku pun wat dono , 
bayar barang aku ,
smbung jalan2 ngn member .


lepas jalan ngn member , aku pon balek ,
sampai kat uma ,
aku nampak , 
jiran aku ngah buang sampah kat depan uma die ,


dengan muke selamberrr ,
aku pon tegur lah die ,
kang tak tegur , kecik hati pulak ,
:D

mule ngn pembuke kate aku .
" hai "
die jawab ,
" hai "
aku balas balek ,
" tak g mane2 ke cuti ni "
die ckp ,
" mane ade pegi mane2 cuti ni boss "
pergh ,
aku boss ?
hahaha


aku sambung balek ,
" oh , bukan kau ke kat KIARA td ? "
die kate ,
" mane ade boss "

aku ckp kat die .
" ye , aku nampak kau beli @$@$%@ kan ?! "

dengan bengang nyeee ,
die maki aku ,
" kau ckp baek siikit , "
aku mne ade beli @$@#$@ tu .

die terus maki , maki maki , maki aku .
sebaik mak aku takde .
kalau ade , mati aku . 
:D hahahaha .


die gune bahase ibunde die , 
bahse keling die tuu ,
satu hapak aku tak paham .
senyum je , sambil wat muke pasrah .
hahaha .


aku pon belahhh , masuk rumah .
fuhh !
teruk tol .
baru tahu keling ngamuk cmtuu .
hahaha ...
..


papepon ,
sori too say broo . 
hahaha .
maaf , maaf , maaf


malas ggu die lagi . 
khahahaha .
k lahh .
tu je .
salam .
kbaii .



No comments:

Post a Comment