my day

my day
3 JAN 1997

arie !

arie !
muhammadazahari

Saturday 31 December 2011

kau g mane :')

::asalamualaikum::
eyt !
entry kali ni ?
haha .

entah laa . arie pun tak tahu die g mane .
manjang off fon jea .
:(
siyes arie ckp , 
arie rindu die tahap gaban + gile babi + rase cm nak mati = arie

mane die pegi .
aku tunggu die semalam ,
die on , tp kejap saje .
kau mara aku ke ape yunk !

sape die ?
diee ..
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
my sweetie pie .
:: nurulainnajihah ::
kau marah aku ke ! 
mane kau pegi yunkk ...........
aku rindu kau sgt , sgt , sgt , sgt , sgt .....


i'm waiting u sayang ..





ari tu kau kate kau nak kol aku ,
aku tunggu . takde satu pun kol masuk dr kau .
hm ...

aku ni dah tak penting untuk kau ke .. ?
then ,
ari tu ,
kau nak kite hold .
alasan kau ,

"taknak ggu aku pmr"
aku tak kesah sume tuu .
skg ,
kau g mane ?
tu je aku nk thu .

ya allah .
:')



ni lagu bloggie kau kan .
:')
suke , suke !

k laa .
hope kau okayy2 kat sane ..
i love u sayang !

:: ariejie ::


salam ..

No comments:

Post a Comment